Over Bijdehand Marketing

‘Je’ en ‘jij’ zijn wat ons betreft de omgangsvormen. We houden het graag laagdrempelig. We hebben een gezamenlijk doel en dat is jouw bedrijf onder de aandacht brengen en zorgen voor resultaat!

Bijdehand Marketing doet dit op basis van een drietal pijlers: strategie, creatie en communicatie. In die volgorde. Wij zijn namelijk van mening dat geslaagde marketing begint met een marketingstrategie waarop creatie en communicatie een logisch gevolg zijn.

Marketingkennis
zonder de stennis

Wat ons anders maakt dan andere marketingbureaus? Bijdehand Marketing gelooft in marketingkennis zonder de stennis. Door begrijpelijke taal te gebruiken, proberen we marketing zo begrijpbaar mogelijk te maken. Kortom, we zetten marketing in mensentaal.

Door mijn ervaring bij verschillende marketingbureau’s, heb ik veel kennis kunnen opdoen op het gebied van marketing en communicatie. Belangrijker nog, ik heb kunnen ervaren wat er werkt en wat er (in mijn ogen) vooral niet werkt. 

Ik ben allergisch voor jargon en dingen interessanter maken dan ze hoeven te zijn. En voor graspollen overigens, maar dat terzijde.

Hoe beter jij mij en de aanpak kunt volgen, hoe beter we samen in staat zijn om de gestelde doelen te behalen.

Blijf op de hoogte!

Vul je gegevens in en we sturen je een berichtje zodra we leuke, nieuwe dingen te melden hebben.