Bijdehand Marketing - Creatie

Creatie

Storytelling, tone-of-voice, brand story, branding, visual identity. Klikt goed, maar kan het iets minder wollig? Ja hoor: het verhaal van jouw bedrijf! Hoe groot of klein je bedrijf ook is, ook jij hebt een verhaal te vertellen. Of dat nu visueel of tekstueel is. En dat hoeft heus niet pompeus of wollig te zijn.

Verhaal en Taal

Wat de eerste aanraking met jouw product of dienst ook is, het zorgt direct voor een beeld bij je potentiële klant. Zorg er dus voor dat dit het juiste beeld is. Details die in je eigen beleving misschien futiel lijken, zijn juist die eerste dingen die je klant vertellen wie je bent en waar je voor staat. Denk hierbij aan je logo, pay-off, lettertype en kleuren. Maar ook taalgebruik, spelling en zelfs interpunctie.

Creatieve concepten en visuele identiteit

Wij verzorgen de conceptuele input en de begeleiding van het proces, maar laten de uitwerking zelf over aan ontwerpers. Design daar namelijk in gespecialiseerd. Aangezien elke ontwerper zijn eigen stijl en voorkeuren heeft, werken we samen met meerdere partners op dit gebied. Zo kunnen we voor elk project en elke doelgroep de juiste stijl verzorgen.

Gerelateerde projecten

Als officieel distributeur van een aantal grote en bekende tuningmerken, nam Adaptive Automotive de stap om ook als tuningshop zelf te gaan groeien.
Hoe vertel je nu in één kort stukje tekst alle dingen die je als ondernemer en als bedrijf doet? Zeker als er meer achter je werkwijze steekt dan in eerste instantie opvalt?
Drie Limburgse jongens die beproefde bierstijlen met een eigen, aparte inslag maken.

Een specifiek marketingvraagstuk?

Misschien is je vraag niet eens specifiek omdat het allemaal wat abstract lijkt. We praten graag even onder het genot van een kopje koffie om het wat tastbaarder te maken.